Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


  

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: intertanio@interia.com l
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – jest przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – jest wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: intertanio@interia.com

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Przewidywany czas doręczenia dostawy wynosi ok 14-39 dni roboczych. W przypadku nie otrzymania przesyłki do 60 dni przesyłka ma status utraconej a pieniądze zwracane są z ubezpieczenia na konto kupującego.

 

 Urząd celny

Co zrobić gdy przesyłka zostanie zatrzymana przez UC ?

Większość przesyłek ok. 90-95% przechodzi przez Urząd Celny bez dodatkowych opłat. W przypadku zatrzymania klient dokonuje odprawy i płatności we własnym zakresie. Wystarczy do UC na podany adres email który przyjdzie w liście poleconym z UC przesłać zrzut ekranu zakupionego produktu oraz potwierdzenie płatności za zakupiony przedmiot..

Pomagamy w załatwieni formalności gdyby ktoś miał trudności.

 

                                  Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

 

  • poczta polska (przesyłka priorytetowa),

 

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Koszt przesyłki jest darmowy.

 

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

i

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Niestety nie ma takiej możliwości.

Przesyłki są wysyłane z hurtowni zagranicznych producenta bezpośrednio na adres kupującego.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Nie wystawiamy faktur VAT

Możemy wystawić tylko fakturę bez VAT na nasze usługi pośrednictwa sprzedaży.

Jesteśmy zwolnieni z obowiązku wystawienia faktur VAT.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

W wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają 12 miesięczną gwarancję serwisową w naszym serwisie na terenie Polski.

 

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Prosimy w obecności listonosza o sprawdzenie stanu przesyłki i w razie jakichkolwiek uszkodzeń lub braku o spisanie protokołu szkody który jest niezbędny do reklamacji.Na tej podstawie możemy wystąpić o zwrot z ubezpieczenia. Jest to niezbędna czynność którą kupujący powinien wykonać przy odebraniu paczki.

 

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl